vineri, 13 februarie 2009

Rareş, acest Om cu pregătire între manelişti

Rareş Niculescu(la Ştirea Zilei, Antena 3):

"Nu am avut nicio implicare, m-am aflat întâmplător, implicarea mea în "cafteală" a fost una nesemnificativă.

Pentru scurt timp m-am aflat acolo, n-am ştiut ce fel de local e acela, nu ştiam ce fel de oameni frecventează, că aş fi refuzat. Implicarea mea a fost întâmplătoare şi nesemnificativă.

Nu am nicidecum o pregătire precară.

Oamenii de ordine ai localului nu ne-au lăsat să plecăm până la venirea jandarmeriei.

Nu am făcut decât să mă apăr.

Nu am văzut nicio persoană de sex feminin implicată".

Bla bla bla

WTF ---- "Dacă ştiam ce fel de oameni erau acolo, nu intram?" Asta ne spune sau n-am auzit bine?

Cine te crezi, băi domnule parlamentar ieuro, te-a făcut mama domniei tale din eprubetă de Nobel cu spuma Mării Nordului?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu