joi, 28 mai 2009

Eba by Ciutacu

Mă consider o intelectuală (!!!!)

I-am spus "Nu, tată, Ciutacu e simpatic" ( :) )

Au opinii individuale, nu se supun majorităţii ( ?!!)

Tata nu e dictator, uită-te, presa e liberă (?)

Nu ştiu câţi bani am în cont (cel de campanie, normal)

Nu poţi să ştergi cu vederea faptul că am stat 10 ani în partidul ăsta

Nu-l întrebaţi pe Sorin Oprescu cum l-a sprijinit PSD-ul în campanie, dar mă întrebaţi pe mine de ce mă sprijină PDL-ul?

Nimic din simpatia pe care o au oamenii pentru tatăl meu nu se transferă şi la mine (!!!!?!!!)

Din precampanie am început să iau ţara la picior

Mi se pare ridicol ca un şef de partid să dea cu lopăţică

Mi s-a părut genial (ref. la tricotatul Elenei Udrea)

Şi-a asumat un risc enorm în an prezidenţial (!!!!!!???!!), să candidez în acelaşi an în care e posibil să candideze şi el

Pot să îi fac şi mult rău tatălui meu, puteam să mă fac de râs în această campanie

Dacă se şmecherea votul, Adrian Năstase ajungea preşedinte ( !!!! asta are ceva cu PSD-ul, e nasol ce aude în casă!!!!, Geoană, ai grijă, mamă!)

Dacă iau voturi de la PDL, atunci ei au datoria să se mobilizeze foarte mult

Trebuia să mă angajez şi eu undeva, să fac practică undeva, undeva unde să am un climat favorabil ( ref. la Luxten)

Probabil că voi fi de acord cu legalizarea marijuanei, dar nu voi fi de acord cu sinuciderea asistată ( ref la iniţiative din PE) ( băi, e horror fetiţa asta!!!!!!)

Iau luări de cuvânt în Parlament

Nu sunt o fată a cărei preocupări principale sunt....

Vreau să plec din casa părinţilor mei când o să fiu mireasă, vreau să plec mireasă de la tata din casă

5 comentarii:

  1. Cand a zis"Nu,tata,Ciutacu e simpatic" s-a trezit cu o palma peste ochi.De aceea avea ochiul invinetit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tony - :))) zici??

    Nu inteleg faza cu marijuana....

    RăspundețiȘtergere
  3. @tony - Nici n-a mai ajuns la "Ciutacu e simpatic", si-o fi luat-o de la "nu, tata".

    @madalina ionescu - Poate vrea voturile tinerilor amatori de iarba?

    RăspundețiȘtergere
  4. Se va intampla ceva f.curios:EBA va castiga alegerile si Traian Basescu va pierde !

    RăspundețiȘtergere
  5. Tony - asa s-ar parea, oricum am da-o, tot noi pierdem

    RăspundețiȘtergere